FAQ

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ POJAWIAJĄCE SIĘ PYTANIA >

 

Czy mogę zrobić zakupy bez zakładania konta?

Tak, możesz dokonać zakupów rejestrując się przez Facebooka.

 

Czy mam dostęp do historii swojego zamówienia?

Tak, historię zamówień jak i dostęp do innych opcji (zwroty/reklamacje) jest widoczny w zakładce Moje Konto - Zamówienia i dostępne środki - Zrealizowane

 

Po co mam się rejestrować w sklepie?

Rejestrując się w sklepie zakładasz swoje konto, do którego masz wyłączny dostęp jako właściciel.

Posiadając konto możesz składać zamówienia, korzystać z Programu Punkty, składać reklamacje, zwracać produkty oraz tworzyć i edytować listy swoich ulubionych produktów.

 

Mam problem z dopasowaniem rozmiaru, co zrobić?

W przypadku zakupu butów, przy każdym opisie produktu znajduje się Tabela rozmiarów, która pomoże Tobie dopasować odpowiedni rozmiar.

Jeśli występujące w opisie informacje nie są wystarczające masz możliwość przy każdym produkcie wysłać do nas konkretne pytanie na które odpowiemy tak szybko jak to jest możliwe. 

 

Złożyłem 2 osobne zamówienia, czy mogę je połączyć aby otrzymać jedną przesyłkę?

Tak, jest taka możliwość,  jako sprzedawca jesteśmy czujni i sami wyłapujemy takie przypadki. Warunkiem jest złożenie zamówienia z tego samego konta i podanie takiego samego adresu wysyłki. Najlepiej jest nanieść komentarz w zamówieniu badz skontaktować się z nami mailowo: sklep@miniramp.pl

 

Złożyłem zamówienie ale chcę je anulować, co robić?

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt (zanim wyślemy do Ciebie produkt) pod adresem sklep@miniramp.pl badz telefonicznie 501 952 459.

Możesz też anulować zamówienie w swoim panelu Twoje konto - Zamówienia i dostępne środki - Bieżące zamówienia

 

Otrzymałem zamówienie ale nie podoba mi się i chcę je zwrócić, co zrobić?

Masz 14 dni od daty odebrania przesyłki na zwrot.

Odsyłasz towar z dowodem zakupu na adres:

"MINIRAMP SKATEBOARD SHOP" 

ul. DŁUGA 9, 

61-850 

Poznań 

 

mail: sklep@miniramp.pl 

tel.: +48 853 44 17

 

Wypelniasz formularz online w zakładce: Moje Konto / Zwroty

 lub wypełniarz FORMULARZ ZWROTU, który załączasz do przesyłki.

 

Chciałbym wymienić towar na inny rozmiar, co zrobić?

W Miniramp wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu (patrz. Zwrot), a produkt w większym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.

 

Ważne! Wymiana  towaru dokonywana jest w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu nie należy dokonywać oddzielnej płatności.

Po otrzymaniu paczki zwrotnej i sprawdzeniu towaru, przygotowujemy kompensatę obu zamówień i sparwdzamy czy wystąpiła nadpłata czy niedopłata.

W tym momencie otrzymujesz informację czy musisz coś dopłacić czy też zwracamy Tobie pieniądze.

 

Pamiętaj, że masz 14 dni na wymianę od daty odebrania przesyłki.

 

Odsyłasz towar na adres sklepu: 

"MINIRAMP SKATEBOARD SHOP" 

ul. DŁUGA 9, 

61-850 

Poznań 

 

mail: sklep@miniramp.pl 

tel.: +48 853 44 17

 

wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem "FORMULARZ WYMIANYTOWARU", badz też wypełniasz formularz online, logując się do swojego konta w sklepie miniramp.pl, w zakładce: Twoje Konto / Zwroty Towarów / Dodaj Zwrot.  

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienie realizowane jest w ciągu 24h, od momentu złożenia w sklepie miniramp.pl, tylko w dni robocze. Kurier DPD dostarcza przesyłkę w ciągu 24h od dnia nadania. Oznacza to, że gdy zamówienie zostanie złożone w piątek jego wysyłka nastąpi dopiero w kolejny poniedziałek, a doręczona będzie we wtorek.

 

Czy mogę zmienić godzinę odbioru przesyłki?

Niestety nie mamy wpływu na godziny dostarczania przesyłek.

Kurier z reguły kontaktuje się z Panstwem w momencie nie zastania w domu.

 

Nie było mnie w domu kiedy kurier przyjechał, jak odebrać przesyłkę?

Kurier powinien skontaktować się telefonicznie, aby umówić odbiór w innym terminie. Jeżeli tego nie zrobił powinien zostawić awizo.

 

Ile kosztuje przesyłka i czy zależy od wagi?

Nie pobieramy ŻADNEJ opłaty za dostarczenie paczki w przypadku zamówienia o wartości powyżej 199 zł. Również wymiana jest BEZPŁATNA

W przypadku wartości zamówienia poniżej 199 zł pobierana jest opłata 12 zł przy wyborze opcji przedpłata oraz 14 zł przy wyborze opcji pobranie. 

Nie doliczamy dodatkowych opłat za dużą wagę przesyłki.

 

Czy mogę odebrać osobiście zamówienie?

Tak, mamy też sklep stacjonarny w Poznaniu, ul. Długa 9, gdzie można odebrać zamówienie osobiście.

 

Czy mogę rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i od razu zwrócić jeśli towar będzie w złym rozmiarze?

Niestety nie ma takiej możliwości. Przesyłki dostarcza niezależna firma zewnętrzna DPD i kurier ma prawo odmówić otwarcia przesyłki.

Obowiązkiem kuriera jest tylko dostarczenie przesyłki w nienaruszonym stanie, nie przyjmuje reklamacji ani zwrotów.

 

Co mam zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona?

W sytuacji gdy przesyłka jest uszkodzona (rozerwane opakowanie) powinno się odmówić przyjęcia przesyłki. Proszę przesłać informację na adres: sklep@miniramp.pl o zaistniałej sytuacji, podając podstawowe dane osobowe wraz z numerem zamówienia. Kolejna przesyłka z Państwa zamówieniem zostanie wysłana tak szybko jak to będzie możliwe.

 

Czy otrzymam informację kiedy przesyłka zostanie do mnie nadana?

Tak, w momencie uszykowania przesyłki przez sklep wysyłana jest na maila informacja o statusie zamówienia. Dodatkowo logując się do swojego konta w sklepie w zakładce Moje konto - Zamówienia i dostępne środki widoczny jest status.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W sklepie MINIRAMP klient ma do wyboru parę opcji płatności:

PRZELEW ON-LINE (płatność przed wysyłką) - to forma płatności obsługiwana przez Przelewy24.pl. Po wybraniu swojego operatora (banku) zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto bankowe dokonasz wpłaty. W pakiecie dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.

PRZELEW TRADYCYJNY (płatność przed wysyłką) - Jeśli nie ma Twojego banku na naszej liście możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. Zamówienia zostanie zrealizowane po odnotowaniu wpłaty na naszym rachunku. Na wykonanie przelewu masz 7 dni od momentu złożenia zamówienia, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.


KARTA KREDYTOWA (płatność przed wysyłką) - Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę Przelewy24.pl, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest 100% bezpieczne.


ZA POBRANIEM (płatność przy odbiorze) - Płacisz za przesyłkę kurierowi, przy odbiorze paczki (dotyczy wyłącznie wysyłek na terenie Polski)

 

Chciałbym otrzymać fakturę zamiast paragonu, co zrobić?

Na każdy sprzedany przez nas towar możemy wystawić fakurę VAT.

Wystarczy po dokonaniu zakupu tj. po wybraniu formy dostawy i płatności zaznaczyć, że chcemy otrzymać fakturę zamiast paragonu. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixel